Spletnik omogoča samostojno delo posameznika, ki ima svoj tempo dela. Če je odsoten, ga naloge čakajo na spletniku. Zaostanke lahko nadoknadi vsak. Podatke išče vodeno z linki, ki mu jih predlagamo. Pa še kaj... Eufemija
Spletnik vidim kot dobro možnost izmenjave mnenj o določeni temi, o ugotovitvah, ki jih učenci spoznajo s pomočjo zgodovinskega vira, slike, karte ... Pri tem lahko vseskozi spremljajo ugotovitve sošolcev, se z njimi strinjajo ali pa jih ovržejo ... Lahko delajo kadarkoli, "na daljavo", ali pa lahko pripravimo tudi uro v računalniški učilnici ... Od učitelja ne zahteva veliko dela (sama priprava), je dobra nadgradnja spletne učilnice.
Prednost spletnika vidim predvsem v sodelovalnem delu. Ker je delo v spletniku zelo enostavno, ga vsakdo lahko zelo hitro osvoji. Težavo vidim v tem, da ima nekaj bistvenih omejitev in bi se zato raje odločila za Moodle, Joomlo ali za Splet 2.0.
Uspešno ga lahko uporabimo pri različnih projektih za sodelovanje s partnerskimi šolami, za delo z učenci v okviru različnih krožkov. Primeren je zlasti za aktivnosti, ki so zelo kronološko nanizane.
Spletnik pri pouku športne vzgoje omogoča sodelovalno delo z učenci, motiviranje za telesno dejavnost preko bloga. Na zanimiv način povežemo gibanje in računalnik, kar se nekaterim zdi popolnoma nemogoče.
Uporabila ga bom na naslednji studijski skupini z ucitelji italijanscine. Pripravila bom ucni sklop z elementi diferenciacije. V spletno učilnico bom objavila povezavo na blog.
Zahvaljujem se izvajalcem za potrpezljivost! Srecno!
Spletnik omogoča samostojno delo posameznika, ki ima svoj tempo dela.
OdgovoriIzbrišiČe je odsoten, ga naloge čakajo na spletniku.
Zaostanke lahko nadoknadi vsak.
Podatke išče vodeno z linki, ki mu jih predlagamo.
Pa še kaj...
Eufemija
Spletnik vidim kot dobro možnost izmenjave mnenj o določeni temi, o ugotovitvah, ki jih učenci spoznajo s pomočjo zgodovinskega vira, slike, karte ... Pri tem lahko vseskozi spremljajo ugotovitve sošolcev, se z njimi strinjajo ali pa jih ovržejo ... Lahko delajo kadarkoli, "na daljavo", ali pa lahko pripravimo tudi uro v računalniški učilnici ...
OdgovoriIzbrišiOd učitelja ne zahteva veliko dela (sama priprava), je dobra nadgradnja spletne učilnice.
Prednost spletnika vidim predvsem v sodelovalnem delu.
OdgovoriIzbrišiKer je delo v spletniku zelo enostavno, ga vsakdo lahko zelo hitro osvoji. Težavo vidim v tem, da ima nekaj bistvenih omejitev in bi se zato raje odločila za Moodle, Joomlo ali za Splet 2.0.
Uspešno ga lahko uporabimo pri različnih projektih za sodelovanje s partnerskimi šolami, za delo z učenci v okviru različnih krožkov. Primeren je zlasti za aktivnosti, ki so zelo kronološko nanizane.
OdgovoriIzbrišiSpletnik pri pouku športne vzgoje omogoča sodelovalno delo z učenci, motiviranje za telesno dejavnost preko bloga. Na zanimiv način povežemo gibanje in računalnik, kar se nekaterim zdi popolnoma nemogoče.
OdgovoriIzbrišiMeni se zdi, da so blogi najbolj primerni za timsko delo, ko vodja obvešča člane, člani s svoji prispevki dograjujejo ideje, vsebine,....
OdgovoriIzbrišiUporabila ga bom na naslednji studijski skupini z ucitelji italijanscine. Pripravila bom ucni sklop z elementi diferenciacije. V spletno učilnico bom objavila povezavo na blog.
OdgovoriIzbrišiZahvaljujem se izvajalcem za potrpezljivost! Srecno!
Primeren je za evalvacijo posameznih prireditev in predstav v dijaških domovih
OdgovoriIzbriši